Merită... să te răzbuni?

Există momente în viața noastră când ne simțim nedreptățiți, jigniți, răniți. Ce ar trebui să facem?
Să ne răzbunăm sau să iertăm?
Nu am fost scutită de jigniri, lovituri din partea celorlalți oameni, dar cel mai rău a durut când persoane dragi mie au recurs la aceste mijloace. Pare ciudat, dar răzbunarea nu a făcut și nici nu face parte din viața mea. Nu știu cât de corect am procedat dar am preferat să plec fără să mă uit înapoi din locuri unde mă simțeam rănită, din viața unor oameni care mă tratau rău, dar gândul răzbunării nu a încolțit niciodată în mintea mea deși cei ce mă jigniseră așteptau să le răspund cu ură sau răzbunare.
Procedând astfel nu am fost scutită de neplăceri, deoarece oamenii răi, egoiști și dușmănoși nu renunță ușor la obiceiurile lor și am fost ”pedepsită”, jignită chiar și după plecarea mea din viața lor.
Deși am adunat  răni care se vindecă în ani, dezamăgire, nu am fost tentată niciodată să mă răzbun iar acest lucru mi-a adus beneficii.
Dumnezeu a lucrat în viața mea într-un mod deosebit, vindecându-mă, alinându-mă. A adus liniște și pace în viața mea, a adus oameni care mă prețuiesc cu adevărat.
Uneori, mă gândesc; dacă alegeam să mă răzbun, cum era viața mea? Mai aducea Dumnezeu vindecare și bucurie? Cu siguranță că;NU!
În opinia generală, oamenii care aleg să nu se răzbune par slabi, dar eu știu căci în ochii lui Dumnezeu sunt deosebiți iar la vremea potrivită nu întârzie binecuvântarea.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu