Ce ar face Isus în locul tău?

Această întrebare a devenit destul de populară printre tineri și nu numai.
O găsesc mereu sub diferite forme, inscripții, insigne, brățări...pe forumuri creștine, în jocuri așa zise creștine...
 Nu-mi place să pozez în super spirituală în fața oamenilor, așa că nu voi purta niciodată o astfel de inscripție sau brățară și nici nu mă voi prinde în jocul întrebărilor pe forumuri, deoarece nu pot să păcălesc pe cine contează cu adevărat și anume pe Dumnezeu.
El este cel care contează cu adevărat și de El nu am cum să mă ascund și nici nu pot să-L păcălesc cu vorbe pentru că El îmi cunoaște inima.
Așadar să revin la întrebare. Ce ar face Isus?
Numai ceea ce a făcut cât a fost pe acest pământ; VOIA TATĂLUI.
Cum a reușit?
S-a dezbrăcat de sine și a luat chip de rob... S-a smerit și a fost ascultător.

Întrebarea corectă care ar trebui să o punem, ar fi; ce fac eu ca și copil al lui Dumnezeu?
Chiar în momentul acesta în care scriu, îmi vin în minte o grămadă de lucruri care nu-mi fac cinste... am rănit și am fost rănită... alegerile mele nu au fost întotdeauna corecte... am nedreptățit și am fost nedreptățită...
Port cicatricile neiertării... alții poartă rănile pe care eu le-am provocat din mândrie, egoism...

Pot totul în Hristos care mă întărește... este un slogan cunoscut nu și un crez?...
Când te afli la răscruce de drumuri în viață poți spune... calc pe urmele lui Hristos... sau este un motto elegant în dreptul numelui tău?...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu