Răni...

Durere, răni, neiertare există în viața fiecăruia dintre noi.
Dacă pentru o rană fizică putem apela la medici să o trateze, pentru rănile sufletești nu există decât un singur medic; Isus Hristos.
Dacă după o rană fizică rămâne o cicatrice ce o putem ascunde, o putem masca,  după o rană sufletească, durerea rămâne mereu la vedere.

Port urma rănilor fizice, făcute de mine sau alții. Pentru că am cerut ajutor rănile fizice au fost pansate, curățate, îngrijite. Rănile sufletești nu s-au putut vindeca mult timp, pentru că nu am avut curajul să cer ajutor. Îmi purtam durerea în suflet, în loc să cer ajutorul Medicului Suprem. Aceste răni nu s-au putut cicatriza pentru că nu le-am adus înaintea Mântuitorului meu.
Dacă te afli și tu într-o astfel de situație, amintește-ți că Isus a venit în lumea noastră să lege rănile noastre, să vindece inimile zdrobite...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu