A mai trecut o... vară

Vara se apropie de sfârșit... a fost o vară fierbinte... în gradele de afară dar și în suflete... Nu am scris pe blog pentru că fiind un blog de familie am sperat că cineva are să mai treacă pe aici și o să lase un gând... au fost multe momente fericite, bucurii care meritau să fie amintite... dar nu a fost așa... evenimente, întâmplări, călătorii, ne-au tinut departe de scris.
Ca și familie, am trecut prin câteva încercări de foc... au fost momente grele, tristețe dar și bucurii.
Prin încercările prin care am trecut, prin bucurii, am știut că Dumnezeu este în control, iar nimic nu-I este străin. Pentru felul în care a lucrat, ne-a purtat de grijă, merită să-L onorăm, să-L slujim cu bucurie.
Cum se apropie un eveniment important ( căsătorie)... nu pot decât să-I mulțumesc lui Dumnezeu pentru modul minunat cum a lucrat și a făcut ca lucrurile să se întâmple!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu