Domnul Se descopere

Acest titlu l-am găsit în 1 Samuel capitolul 3. Încă de la primul verset mi-a atras atenția un fapt des întâlnit și în zilele noastre ”Cuvântul Domnului era rar în vremea aceea, şi vedeniile nu erau dese.”
Am auzit și aud despre oameni cărora Dumnezeu le vorbește clar sau alții susțin că au știut, au fost siguri că la un moment dat Dumnezeu le-a vorbit.
 Nu mă laud cu experiențe din acestea, dar am învățat din textul citat mai sus că Domnul vorbește fiecăruia dintre noi, doar că trebuie să știm asculta. De ce nu a știut Samuel că Domnul îi vorbea? De ce a crezut că este Eli? 
Poate se aștepta la ceva spectaculos, cum de altfel ne așteptăm și noi, numai că Dumnezeu a ales să vorbească într-un mod banal; l-a chemat pe nume.
Din acest text din Biblie, am învățat că Dumnezeu vorbește cu mine. Dumnezeu vorbește cu tine. De ce nu-l auzim? De ce nu-i cunoaștem glasul? De ce nu știm cum ne rostește Dumnezeu numele? Pentru că nu petrecem timp cu El, nu-L cunoaștem, nu-I putem distinge vocea și glasul de tot ce ne înconjoară.
Dacă până astăzi așteptam ca Domnul să-mi vorbească într-un mod spectaculos, răsunător, de acum vreau să învăț să ascult în liniște, vreau să aud cum Dumnezeu mă strigă pe nume într-un mod familiar iar eu să răspund simplu „Vorbeşte, căci robul Tău ascultă.”
Cuvântul Domnului este rar, vedeniile nu sunt dese? Citește acest text și asteaptă ca Domnul să-ți vorbească!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu