Îndemn

Mi-a atras atenţia acest verset "Filipeni 4:2 Îndemn pe Evodia şi îndemn pe Sintichia să fie cu un gând în Domnul. "
Am încercat să caut informatii despre Evodia şi Sintichia... co-lucrătoriloare cu Apostolul Pavel, exemple de femei care au ajutat la răspândirea Evangheliei în vremea respectivă, cam asta este tot ce am găsit despre aceste două femei...
Însă, sfatul dat de Apostolul Pavel îmi pare foarte important "să fie cu un gând în Domnul. "
Acest sfat este doar pentru timpul respectiv? Doar pentru Evodia şi Sintichia? Sau este de actualitate?
Să fim cu un gând în Domnul!
Când mă uit în jurul meu, la viaţa de credinţă din zilele noastre, mă întreb; oare mai citeşte cineva Biblia? Îndemnurile, sfaturile, scrise pe paginile Bibliei sunt cunoscute de către creştini?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu