Unde îți este îndreptată privirea?

Am să mă opresc astăzi asupra unui verset din ” 2 Corinteni 4:18 Pentru că noi nu ne uităm la lucrurile care se văd, ci la cele ce nu se văd; căci lucrurile care se văd sunt trecătoare, pe când cele ce nu se văd sunt veşnice.”
Din acest verset înțeleg că; banii mei, casa, lucrurile adunate de mine sunt trecătoare. Chiar și eu! Nu pare o veste care să mă facă fericită! Judecând după moda vremii în care trăiesc este chiar o veste proastă, pentru că tendința este de a aduna lucruri care se văd. Eu, îmi doresc să trăiesc cât mai mult!
Atunci, ce este de făcut?
Cuvântul lui Dumnezeu este pentru învățătura noastră, iar acest verset ar trebui să fie printre cele mai importante.
Lucrurile care se văd sunt pentru ca viața trăită pe acest pământ să fie mai ușoară, dar ele nu trebuie să ne ocupe tot timpul. Nu este greșit să deținem lucruri, greșit este să le acordăm tot timpul și atenția noastră și să neglijăm mântuirea noastră.
Mântuirea, valorează mai mult decât toate lucrurile pe care le putem aduna într-o viață!
Unde îți este îndreptată privirea? Ce lucruri aduni?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu