Limbă iscusită

De când am descoperit textul din Isaia 50:4 „Domnul Dumnezeu Mi-a dat o limbă iscusită, ca să ştiu să înviorez cu vorba pe cel doborât de întristare. El Îmi trezeşte în fiecare dimineaţă, El Îmi trezeşte urechea să ascult cum ascultă nişte ucenici.” am meditat la aceste cuvinte și am încercat să le aplic în viața mea dar și să mă întreb unde pot găsi astfel de oameni cu o limbă iscusită care pot să-mi învioreze sufletul.
Cred că prin 2009 am fost atrasă de acest text și am scris prima dată despre cuvinte, despre puterea lor. Au fost vremuri tulburi pe atunci, uitasem multe lucruri și mă luptam cu ”cuvintele” ce cădeau asemeni pietrelor asupra mea. Când privesc în urmă, mă întreb uneori cum am reușit să supraviețuiesc fără să mă sufoc sub greutatea cuvintelor, cum am reușit să mă redresez pentru a-mi găsi din nou drumul.
Astăzi pot spune că Dumnezeu are timpul Lui, chiar dacă pentru mine a fost greu de văzut, de crezut, de sperat. Dumnezeu nu ne abandonează, chiar dacă pentru o clipă nu știam încotro să merg, El îmi ghida pașii pe cel mai sigur drum.
Au trecut ani, dar Domnul avea planul Lui iar eu făceam parte din acest plan măreț. El mi-a vindecat viața, ființa, mintea, inima și mi-a dat o nouă șansă dar și o conștientizare realistă a lucrurilor. Domnul mi-a dat puterea de a învăța din nou lucrurile care contează în viața mea iar cel mai minunat lucru m-a învățat cât de mult contează o limbă iscusită. Cât de valoroasă este o persoană care știe folosi cuvintele, care știe înviora și consolida relații. Cât de valoroasă este o persoana care are cuvintele dătătoare de speranță, cuvinte care vin de la Dumnezeu.
Trăiesc într-o lume vicleană care se folosește de cuvinte pentru a manipula, înșela, jigni și a degrada, dar eu am ales să trăiesc altfel. Am renunțat la multe ”prietenii” sau lucruri nesănătoase și am ales să merg cu cei puțini care au cuvinte înțelepte, revigorante, sincere, mulțumitoare, iar la rândul meu să devin o persoană a cuvintelor sănătoase dătătoare de speranță.
Drumul înspre aceste lucruri este anevoios, greu, implică multă muncă, studiu, rugăciune, încredere în Dumnezeu, dar am ajuns la concluzia că pentru a avea o limbă iscusită, merită orice efort.
Anii de studiu, de căutare și cercetare, nu vreau să se încheie niciodată, iar relația mea specială cu Dumnezeu vreau să o consolidez tot mai mult.
Îmi doresc ca urechea mea să devină tot mai sănătoasă, sensibilă în a auzi în fiecare dimineață cuvintele vieții.

Nu pot spune că regret timpul pierdut... am învățat că pentru a schimba traseul în viață este nevoie de o schimbare clară de... direcție sau pentru a face o diferență între alb și negru... e nevoie și de nuanțe de gri.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu