Alegeri corecte


În societatea noastră există mulți experți, specialiști în a da sfaturi. Există multe practici care te atrag cu oferte tentante în a-ți rezolva problemele.
Cum să alegem varianta corectă? Ce este corect, ce este fals?

M-am confruntat cu o situație delicată în care aveam nevoie de răspunsuri. Aveam multe întrebări însă nu și răspunsuri. M-am frământat o vreme cum să fac, unde să caut și am realizat că răspunsurile sunt  aproape de mine dar trebuie să plătesc un preț. Prețul rugăciunii. Prețul de a mă încrede necondiționat în Dumnezeu. Prețul de a-L întreba pe Dumnezeu.

 "Întrebaţi pe cei ce cheamă morţii şi pe cei ce spun viitorul, care şoptesc şi bolborosesc", răspundeţi: "Nu va întreba oare un popor pe Dumnezeul său? Va întreba el pe cei morţi pentru cei vii? (Isaia 8;19)

Am avut nevoie de răspunsuri și am ales să-L întreb pe Dumnezeu. Ca si Creator al meu, al tuturor lucrurilor El cunoaște prin ce trec, îmi cunoaște inima, frământările, neliniștile.
Am ales să mă încred în El și am experimentat călăuzirea Lui. A fost greu dar am primit răspunsurile corecte.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu