Rugăciune de Crăciun

Primește rugăciunea din inima mea și aceste cuvinte să mă însoțească până voi vedea Fața Ta.
La fel ca Pruncul născut în întunericul lumii acesteia să găsesc brațe iubitoare care să mă primească în momentele de fragilitate ale vieții mele.
Învață-mă să mă încred în suveranitatea și dreptatea Ta, să mă odihnesc în brațul Tău puternic.
Dă-mi măsura de credință și înțelepciunea zilnică când mă hrănesc din Cuvântul Tău.
Asemeni Fiul Tău credincios, ajută-mă să cresc în înțelepciune să nu-mi fie teamă să te urmez și să vorbesc oamenilor despre planul Tău de mântuire știind că în curând ai să mă chemi, acasă.
Ajută-mă ca viața mea să fie o pildă vie, o lumină în întunericul acestei lumi.
Cu mulțumire să-ți când astăzi și până la sfârșitul vieții mele „Slavă lui Dumnezeu în locurile preaînalte şi pace pe pământ între oamenii plăcuţi Lui.”

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu