Răscumpăraţi vremea!

Se apropie aniversarea zilei mele de naștere, timp în care cad pe gânduri... multe întrebări nu-mi dau pace, multe răspunsuri nu le-am primit încă!
Nu așa ar trebui să arate o aniversare și totuși cu fiecare an ce vine, tot mai multe întrebări fără răspuns se nasc, tot mai multe frământări nu-mi dau pace.
Zilele astea, m-am gândit mult la versetul din ”Efeseni 5:16, care are un mesaj destul de dur; Răscumpăraţi vremea, căci zilele sunt rele. ”
Cuvântul răscumpărare înseamnă printre altele ”A plăti prețul unui lucru vândut sau amanetat, pentru a-l readuce în proprietatea sa.  A cumpăra un obiect de la cineva care îl cumpărase la rândul sau (oferind un suprapreț).”
Cum să aduc timpul care a trecut în proprietatea mea? Cum să-l răscumpăr? Ce preț ar trebui să plătesc?
Nu știu cine se mai gândește la așa ceva, dar pe mine timpul m-a fascinat dintotdeauna pentru că era ceva neînțeles pentru mine. Ceva cu care nu am reușit să conviețuiesc în liniște, să negociez nimic.
Nu se lasă mituit, rugat, influențat.
Cândva, citisem că timpul nu există, că noi oamenii l-am inventat. Îmi plăcea teoria asta, pentru că îmi oferea libertatea de a-l ignora.
Referitor la versetul din Efeseni 5;16, în care răscumpărarea vremii este importanta pentru fiecare dintre noi, încerc să-i înțeleg sensul din perspectiva înțelegerii mele de acum, a ceea ce am experimentat până acum.
A răscumpăra vremea...  pare un termen folosit în afaceri asta însemnând că ar trebui să devin un administrator foarte bun al vieții mele, ar trebui să valorific fiecare oportunitate, să anticipez momentul potrivit pentru fiecare investiție, să fiu cu un pas înainte în tot ce fac, pentru că întunericul lumii acesteia înaintează cu repeziciune iar păcatul devine stăpânul acestui pământ.
Fiecare clipă răscumparată, valorificată corect poate face o diferență!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu