Timp

Cât de iute zboară timpul! Nu am descoperit eu lucrul acesta, doar că în ultima perioadă percep tot mai des și mă gândesc tot mai mult la cât de trecători suntem, când văd cum zilele mele sunt ca o umbră gata să treacă, şi mă usuc ca iarba.
Nu știu cât timp am la dispoziție, dar mă rog Domnului ca fiecare zi trăită să fie înspre gloria și lauda Lui!
În fiecare zi cer Domnului înțelepciune să-mi pot număra bine zilele ca să pot căpăta o inimă înțeleaptă, căci zilele mele pier ca fumul, şi oasele îmi ard ca un tăciune.
Mă rog Domnului ca El să vegheze ca un prieten peste cortul meu, în toate zilele să mă păzească pentru ca urechea care mă aude vorbind despre El să învețe să-L laude, iar ochiul care mă vede să-și dorească să-L cunoască pe El, Cel care dă binecuvântare și mântuire!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu