Dumnezeul păcii va fi cu voi

Am trecut prin câteva dezamăgiri care mi-au slăbit puterea, încrederea și chiar credința. Nu sunt destul de puternică iar fiecare lovitură primită lasă urme de durată în sufletul meu.
În asemenea momente, mă opresc asupra Cuvântului lui Dumnezeu. Știu că El, nu vrea să rămân în tristețe multă vreme. Știu că El are o încurajare, un cuvânt de îmbărbătare atunci când oamenii aruncă cu ocări asupra mea.
Citind Biblia, am ajuns să mă întreb; unde sunt oamenii asemeni lui Pavel? Oameni echilibrați, care să sfătuiască, să îndrume, să merite să-i urmez?
”Filipeni 4:9 Ce aţi învăţat, ce aţi primit şi auzit de la mine şi ce aţi văzut în mine, faceţi. Şi Dumnezeul păcii va fi cu voi. ”
Unde sunt acei oameni care pot fi exemple de vorbire și trăire adevărată?  Îmi doresc ca trăirea mea, să fie una adevărată, să fiu un exemplu de vorbire și trăire în armonie, pentru ca pacea să coboare în inima mea.
Îmi doresc ca Dumnezeul păcii să fie cu mine!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu