Fiţi împlinitori ai Cuvântului


Am ales să mă opresc asupra următorului verset biblic ”Iacov 1:22 Fiţi împlinitori ai Cuvântului, nu numai ascultători, înşelându-vă singuri.”
Astfel de versete se numără printre preferatele mele pentru că îndeamnă la analiză, la acțiune imediată. După ce am auzit Cuvântul trebuie să-l împlinesc iar de aici întră în acțiune credința. Împlinind Cuvântul, încep să devin credincios și nu mersul la un lăcaș de cult, nici măcar faptul că am ajuns să cunosc Cuvântul nu mă califică ca și credincios, ci doar împlinirea lui.

Există o mare diferență între ascultător și împlinitor, deși amândouă sunt importante, nu trebuie să rămânem în stadiu de ascultător pentru că pierdem multe lucruri frumoase pe care Dumnezeu le-a pregătit pentru noi.
Este bine să ascultăm Cuvântul, să ne bucurăm, să ne încânte auzul, dar numai atunci când facem un pas mai departe în împlinirea Cuvântului suntem cu adevărat fericiți.

Dezvoltarea personală este importantă în viața de credință iar domeniul acesta este cel mai neglijat. Dezvoltarea personală în credință ar trebui să devină prioritate în viața noastră pentru că așa cum aflăm din acest verset suntem responsabili pentru viața care o alegem, iar unele alegeri pot fi nocive.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu