Bucurie


Când se apropie un eveniment legat de familie devin melancolică. Amintiri, gânduri, emoții, își pun amprenta asupra mea și nu am liniște până nu înțeleg sau învăț ceva din toate astea.
Versetul din Romani 8:28 ”De altă parte, ştim că toate lucrurile lucrează împreună spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, şi anume spre binele celor ce sunt chemaţi după planul Său.” mi-a deschis o altă perspectivă asupra a tot ce se întâmplă.
A sosit vremea să înțeleg cum  ”toate lucrurile lucrează împreună”. Bucurie, tristețe, eșec, realizări, succes, înfrângeri, toate lucrează împreună spre binele meu.
Evenimentul care se apropie este legat de multe lacrimi, nopți nedormite, neputință, sentimentul că Dumnezeu m-a uitat. Privind în urmă îmi dau seama că Dumnezeu a lucrat în favoarea mea chiar și atunci când eram întristată și nu întrevedeam nici o scăpare.
Dragostea lui Dumnezeu a schimbat răul în bine, eșecul în victorie.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu