Examen

Psalmii 139:23 Cercetează-mă, Dumnezeule, şi cunoaşte-mi inima! Încearcă-mă şi cunoaşte-mi gândurile!
Poate vă întrebați cum am ajuns să mă opresc la acest verset!
Se apropie perioada testelor, examenelor, pentru cei care sunt cuprinși în diferite forme de învățământ, iar acest verset mi-a adus aminte cât de necesară este o evaluare în viața spirituală a fiecăruia. Așa cum elevii, studenții, trebuie să treacă examenele și în viața de credință ar trebui să ne facem o evaluare din când în când pentru a ne cunoaște, a vedea dacă am progresat, dacă am acumulat mai multă cunoaștere din Sfânta Scriptură dacă trăim după standardele cerute de viața creștină.
Există în viața noastră diferite domenii în care ar trebui să ne facem o autoevaluare cum ar fi; motivațiile noastre, sentimentele, să ne verificăm inima dacă mai este în întregime dedicată lui Dumnezeu. Partea frumoasă a acestei autoevaluarii este că nu trebuie să facem rezultatele publice. Singurul care poate afla rezultatul autoevaluării este Dumnezeu, așa cum aflăm din Romani 14:12 ”Aşa că fiecare din noi are să dea socoteală despre sine însuşi lui Dumnezeu. ” 
Să nu așteptăm să se termine viața noastră pentru a da socoteală, pentru că atunci când am terminat această viață nu mai putem schimba nimic. Din când în când să ne examinăm singuri pentru ca ziua judecății să nu ne prindă nepregătiți.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu