Criză?!?

Nu trece o zi fără să aud cuvântul criză... criză... criză. Oamenii plâng, se agită, se distrug vieții, familii, în numele ascestui cuvânt.
A fost o perioadă de bunăstare, oamenii au plecat pe alte meleaguri să-și facă un rost, să adune, să consume, să trăiască cât mai bine. Lucrurile încep să se schimbe dar oamenii refuză să trăiască altfel decât erau obișnuiți.
Să fie această etapă din viața noastră, o noutate? ”Criza” a apărut doar în societatea noastră sau fiecare generatie a trăit ceva asemănător?
Mi-am făcut un obicei din a mă întoarce la Biblie de fiecare dată când am o întrebare.
Vi se pare cunoscut ce spune aici;  ”Deuteronomul 32 ;15 Israel s-a îngrăşat şi a azvârlit din picior; – te-ai îngrăşat, te-ai îngroşat şi te-ai lăţit! – Şi a părăsit pe Dumnezeu, Ziditorul lui, a nesocotit Stânca mântuirii lui”?
Trăim într-o societate de grași... de neadaptați, răzvlătiți, îndărătnici, egoiști și răi.
Vrem să acaparăm cât mai mult, să consumăm cât mai mult, fără să ne gândim cât de mult rău ne facem. ”Criza” dacă întradevăr ar exista, ar face din noi oameni raționali cu preocupări sănătoase. Mintea și inima ar fi conectate cu cerul... am înțelege evenimentele care se desfășoară sub ochii noștri și am rămâne liniștiți și calmi. Am înțelege că suntem aici pentru o vreme, pentru a da frumusețe și strălucire vieții noastre, nu pentru a aduna comori... am înțege exact ce vrea să ne spună psalmistul ” Da, omul umblă ca o umbră, se frământă degeaba, strânge la comori, şi nu ştie cine le va lua.” 
Suntem aici, pe acest pământ să ne îmbogățim față de Dumnezeu, iar ”criza” nu poate să ne răpească aceste comori!
Îți este teamă de cuvântul ”criză”? Citește Biblia și perspectiva ta asupra acestor lucruri se va schimba... sau ești o persoana care spune în dreptul său ” Când urmez învăţăturile Tale, mă bucur de parc-aş avea toate comorile. Psalmii 119:14”

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu