Gândul zilei

În cartea Ioan capitolul 10 găsim un titlu interesant ”Isus la praznicul Înnoirii”. Când ajung la acest pasaj mă opresc pentru a medita puțin iar mereu descopăr lucruri noi.
Biblia este o sursă prețioasă de înțelepciune dacă ne oprim pentru a medita și lăsăm ca mintea și inima să fie atinse de Cuvânt.
Astăzi mă opresc la versetul din Ioan 10:30 ”Eu şi Tatăl una suntem.”
Am încercat să înțeleg acest verset din datele și înțelegerea pe care o am în momentul acesta  (pentru că sunt conștientă că are o semnificație mult mai adâncă pe care am să o înțeleg pas cu pas la momentul potrivit).

Isus a venit pe pământ pentru a salva omenirea căzută în păcat. A fost ascultător de Dumnezeu, a dus la bun sfârșit misiunea pentru care a venit pe acest pământ, a acceptat să moară pe o cruce, iar Dumnezeu L-a înviat.
Ce sincronizare perfectă!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu