Înțelepciune

Mereu am căutat să devin o persoană înțeleaptă, să pot lua decizii înțelepte, să înțeleg viața până în cele mai mici amănunte... nu susțin că am atins un grad ridicat de înțelepciune dar rămân fixată în continuare pe acest obiectiv și consider că adevărata înțelepciune o pot găsi doar înțelegând Biblia.
Cartea Efeseni, se găsește printre preferatele mele, iar cap.5, vers.15 ”Luaţi seama deci să umblaţi cu băgare de seamă, nu ca nişte neînţelepţi, ci ca nişte înţelepţi.” a devenit un reper în dezvoltarea mea.
Motivul pentru care consider Biblia un ajutor în dezvoltarea mea, este unul simplu... uitându-mă în jurul meu, nu am găsit și nu găsesc pe nimeni care să-mi dea un sfat atât de sănătos și anume; să umblu ca un înțelept... dar cum să fac asta dacă nu am dobândit înțelepciune? ... atunci mă întorc la Biblie.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu