Harul lui Dumnezeu

Am învățat că doar prin harul lui Dumnezeu, sunt ce sunt. Am avut nevoie de timp îndelungat să înțeleg aceste cuvinte. Spun deseori ”prin harul lui Dumnezeu am reușit să termin această lucrare, sau am fost tămăduidă” și nu este o simplă expresie care dă bine. Am ajuns să înțeleg cât de mare este puterea harului lui Dumnezeu în viața mea prin faptul că El m-a ridicat din cea mai ”neagră noapte a vieții mele”... când oamenii credeau că nu mai există speranță în cazul meu, prin harul lui Dumnezeu am fost tămăduită. Am cunoscut suficiența harului lui Dumnezeu în perioada când credeam că viața mea se sfârșise prin faptul că El mi-a dat putere să merg mai departe.
A fost nevoie de ani, frământări, suferințe, dezamăgiri, pentru a înțelege pe deplin puterea harului în viața mea. Cu siguranță am încă de învățat... dar prin harul lui Dumnezeu am ajuns să înțeleg că adevărata viața este ancorată în Dumnezeu...
Harul înseamnă bunătate iar bunătatea este o sursă inepuizabilă din caracterul lui Dumnezeu cu care umple viețile noastre atunci când ne încredem în El.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu