Binecuvântarea

În Deuteronomul capitolul 33 se găsește un text referitor la binecuvântarea rostită de Moise pentru copii lui Israel. Am citit cu atenție, am recitit și am rămas pe gânduri.
Am fost impresionată de  versetul 12 unde am găsit binecuvântarea pentru Beniamin  „El este preaiubitul Domnului, el va locui la adăpost lângă Dânsul. Domnul îl va ocroti întotdeauna şi se va odihni între umerii Lui.” Este tot ce-și poate dori un om pe acest pământ și anume să fie la adăpost și ocrotit de Domnul.
Citind în continuare despre alte binecuvântări rostite, mi-am dat seama cât de minunat este Dumnezeu, cât de mult ne iubește pentru că ține cont de personalitatea și nevoile noastre.
Binecuvântarea rostită de Moise, omul lui Dumnezeu peste Așer este dovada clară că Dumnezeu nu vrea să devenim niște roboți ci dorește ca personalitatea noastră să iasă în evidență. „Binecuvântat să fie Aşer între copiii lui Israel! Plăcut să fie fraţilor lui şi să-şi înmoaie piciorul în untdelemn!” Este una din binecuvântările preferate pentru că se referă la toate domeniile din viața lui pe tot parcursul vieții și anume ”Zăvoarele tale să fie de fier şi de aramă, şi puterea ta să ţină cât zilele tale!”
Nu este ușor să fi o persoană plăcută de toată lumea și asta înseamnă mult efort iar ultima parte a binecuvântării conține exact ce are nevoie, putere durabilă să treacă peste toate greutățile, invidiile, răutățile celorlalți iar această putere să-l însoțească toată viața. Să fii o persoană plăcută implică multă energie, rezistență fizică și psihică.
În acest capitol se află și alte binecuvântări la fel de importante și complexe.
Pentru mine binecuvântările rostite peste Beniamin și Așer au rămas în inimă și mă rog Domnului să-mi descopere care este binecuvântarea rostită pentru mine. Sunt sigură că Dumnezeu binecuvântează pe fiecare după temperament, nevoi, locul unde este așezat și dorește ca această binecuvântare să facă parte din noi iar la rândul nostru să fim binecuvântare pentru alții.
Cât de frumos lucrează Dumnezeu în viețile noastre dacă rămânem sub binecuvântarea Lui!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu