Puterea

Efeseni 6;10 Încolo, fraţilor, întăriţi-vă în Domnul şi în puterea tăriei Lui.

Spuneam ieri, căci nu știu pentru ce mă pregătește Dumnezeu iar pe parcursul zilei am trăim momente controversate. O parte din mine era încrezătoare, dar undeva se strecura îndoială și pentru o clipă mă simțeam vulnerabilă.
Am încercat să mă mobilizez, să mă încurajez, dar simțeam că undeva există totuși o fisură prin care se strecoară neîncrederea și atunci am început să mă rog pentru o măsură mai mare de credință. Și cum Dumnezeu nu se lasă așteptat atunci când strig cu inima sinceră către El, mi-a îndrumat pașii și înțelegerea înspre un verset; ”întăriţi-vă în Domnul şi în puterea tăriei Lui”.
Acum am reușit să mă liniștesc. Știu ce am de făcut. Am decis să rămân calmă pentru că știu în cine mă încred.
Știu de unde îmi vine puterea în momentele grele din viața mea.

Un comentariu :

  1. un pas mic pentru un moment dificil;
    o răsplată veșnică pentru o mare încredere-
    un gând scris la timpul adevărului;
    o prietenie pentru eternitate!
    Maranata!

    RăspundețiȘtergere