Mișcarea și ființa

Faptele apostolilor 17:28 Căci în El avem viaţa, mişcarea şi fiinţa, după cum au zis şi unii din poeţii voştri: „Suntem din neamul Lui…”

Acest verset se numără printre preferatele mele. L-am descoperit cu mult timp în urmă în versurile unei melodii cunoscute; Viața și mișcarea, care a fost ani buni melodia mea preferată. O ascultam, o cântam chiar eu, dar totul era la nivel superficial, nu am căutat o înțelegere mai profundă a versurilor ori a versetului.
 În mintea mea a răsunat în această dinimeață referenul melodiei atât de puternic încât am căutat versetul pentru că simțeam cum Dumnezeu vrea să mă învețe ceva nou. Întradevăr acest verset mi-a deschis calea către o nouă înțelegere a vieții mele de credință.
Nu pot spune că am trecut prin tot greul pe care-l poate suporta un om, dar am avut momente dureroase, disperate, momente de neputință, iar dacă nu aveam această încredere că în El este viața mea, ființa și mișcarea, astăzi nu știu unde eram...
Dimineața aceasta Dumnezeu mi-a dat un dar minunat și anume înțelegerea și încredințarea căci El este în centrul evenimentelor ce au loc în viața mea, El este deja acolo. Prin El trăiesc și fac toate lucrurile.
Nu știu prin ce vrea Dumnezeu să mă treacă, dar am simțit că-n această dimineață Dumnezeu mi-a vorbit mie, mi-a adus aminte cum a fost de partea mea, cum m-a trecut biruitoare prin situații din care omenește nu credeam că există scăpare.
Dumnezeu nu mă vrea o victimă, El vrea să mă ridic biruitoare. Sunt puternică, pentru că Dumnezeul meu este puternic!
Trebuie să rămân în El pentru o viață de victorie. Trebuie să rămân în picioare, nimic nu mă poate doborî atâta timp cât din El am viața, mișcarea și ființa.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu