Frumusețea familiei

Luna august se apropie de sfârșit... privind în urmă pot spune că a fost un timp bun pentru familia noastră. Domnul a binecuvântat familia noastră cu...băieți frumoși și sănătoși... cei care au avut examene au trecut prin ele frumos cu rezultate pe măsura seriozității... am realizat profesional, material, mai multe decât în anii precedenți... a fost o mobilizare pentru lucrurile care contează în familia noastră.
Îmi place să vorbesc despre familie... când totul dispare, totul se prăbușește, dacă ai o familie puternică treci peste toate și perspectiva unui nou început este garantată.
Nu toate lucrurile au fost perfecte... am avut pierderi, regrete... un membru important al familiei este grav bolnav și ne rugăm ca Domnul să-l mai păstreze alături de noi pentru că ne-a înfrumusețat viața, ne-a sfătuit, încurajat... a fost un model de voință, curaj, înțelepciune... suntem conștienți că anii vieții se sfârșesc, iar cei dragi trebuie să plece... cu toate astea parcă nu am vrea să ne despărțim niciodată.
Deseori mă gândesc cât bine ne dorește Dumnezeu pentru că a instituit familia, ne-a dat legi și învățătură sănătoasă despre cum ar trebui să fie o familie puternică și sănătoasă. La rândul nostru, dacă respectăm această structură și formăm o familie sănătoasă avem garantată o viață plină de bucurie și mulțumire iar în momente de cumpănă și tristețe găsim un loc unde să ne refugiem.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu