Aniversări

Luna februarie se apropie de sfârșit... A trecut Ziua Îndragostiților, iar martie aduce cu ea o sărbătoare dragă tuturor și anume Ziua Mamei.
Cunosc multe persoane care refuză să sărbătorească anumite zile pentru că li se par ”păgâne”. Nu am o problemă în a sărbători atât timp cât această sărbătoare îmi înfrumusețează viața, ziua, inima. Atâta timp cât această zi este motiv de bucurie pentru cei dragi.
 Am învățat un lucru prețios de la mama mea și anume ”bunul simț nu este niciodată rușinos” iar mereu am ținut cont de acest sfat și nu am făcut excese de nici un fel, în viață. Dacă am sesizat că intr-o relație, sărbătoare, anumit loc, există un motiv pentru care ar trebui să roșesc am părăsit sau ieșit din relație sau locul respectiv și astfel am adoptat anumite moduri sănătoase de a petrece timpul liber sau a sărbători.
Nu sunt de partea celor care refuză să sărbătorească o anumită zi sau ocazie, iar astăzi am să mă opresc la Ziua Mamei.
Am observat un lucru la cei super spirituali în domeniul sărbătorilor și anume; sunt oameni egoiști, centrați doar pe ei. Cei care nu oferă un cadou de ziua îndrăgostiților, nu oferă nici măcar o floare sau un mulțumesc de Ziua Mamei sau în oricare altă zi.
Știu că ar trebui să iubim tot timpul, să oferim un mic dar, o floare, un mulțumesc celor dragi tot timpul anului, numai că viața este plină cu atât de multe activități, presiuni, cheltuieli, stres, încât uităm să facem asta iar faptul că avem ocazia să ne oprim o zi din an în care să sărbătorim nu mi se pare un mod ”păgân”.
Din momentul în care am renunțat să-mi supra spiritualizez viața, am văzut o schimbare majoră în comportamentul meu, lucrurile au început să meargă mult mai bine.
Fiecare persoană trebuie să aleagă modul de a se raporta la situații, evenimente, credință, oameni. Cum facem asta depinde de maturitatea spirituală pe care o avem și ce fel de așteptări avem de la noi și ceilalți.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu