Neliniştea


Când am citit versetul din ”Isaia 54:14 Vei fi întărită prin neprihănire. Izgoneşte neliniştea, căci n-ai nimic de temut, şi spaima, căci nu se va apropia de tine.” m-am gândit la timpul când trăiam cu neliniște în suflet și câte lucruri frumoase am pierdut pentru că trăiam în frică.
Pentru o clipă m-am întristat pentru că... nu am știut să gestionez situațiile de criză din viața mea și așteptam ca alții să  înțeleagă, să mă accepte așa cum sunt.
Apoi, am zâmbit.. teama nu-mi mai conduce viața ci puterea pe care Dumnezeu a pus-o în mine este mai mare decât spaimele acestei lumi.
Lecția credinței, pe care am învățat-o în toți acești ani  mă înviorează ori de câte ori o umbră de întristare îmi dă târcoale.
Viața mea nu mai este răvășită de temeri și îndoieli ci o bucurie mă învăluie de când am înțeles că Dumnezeu este la cârma vieții mele, El este ocrotitorul și sprijinul meu.
Dacă te confrunți cu teamă și neliniște, te încurajez să-ți ridici privirea înspre Dumnezeu, El este Cel care te poate ajuta. Învață lecția credinței!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu