Dumnezeu face lucruri minunate în mijlocul nostru


Iosua 3:5 Iosua a zis poporului: „Sfinţiţi-vă, căci mâine Domnul va face lucruri minunate în mijlocul vostru.”

Ce verset minunat!!!

Dumnezeu face lucruri minunate în mijlocul nostru, dar suntem noi , pregătiti?
Am rămas să meditez la aceste cuvinte și m-am gândit ce ar trebui să fac să mă sfințesc.
Ca Dumnezeu să înceapă să lucreze în viața mea, trebuie să mă sfințesc... dar, cum? Cât de bine știu ce înseamnă sfințirea.
Am început să notez... sa schimb ceva în viața mea??? cu ce să încep!
Am stat destul de mult pe gânduri... într-un final am înțeles că ar trebui să încep cu ascultarea de Dumnezeu.
Apoi să fiu pregătită pentru a înțelege binecuvântările lui Dumnezeu, modul în care lucrează Dumnezeu și... când.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu