Aşa vorbeşte Domnul


Despre cultura profetică știu puține lucruri de aceea nu mă aventurez în discuții pe tema aceasta. Doar câteva observații am să notez astăzi.
Am observat că doar în Vechiul Testament apare ”Aşa vorbeşte Domnul ”.
Această frază nu am găsit-o în Noul Testament și ar trebui să fim atenți când cineva lansează un astfel de mesaj profetic. Cuvântul profetic care ajunge la noi trebuie să fie sigur de la Domnul și nealterat.
Cum știm dacă persoana care transmite mesajul este investită cu putere din partea lui Dumnezeu să rostească aceste cuvinte?
Am auzit deseori ”simt ca Dumnezeu vrea... cred că Dumnezeu ar vrea...” nu mi se par corecte iar consecințele au fost  dramatice.
Mult timp m-a tulburat o întâlnire cu o doamnă care mergea la rugăciune, la nopți de veghe și prorocea.
Ne întâlnisem ocazional și am întrebat dacă ar vrea să se roage pentru o cunoștință a mea care era într-o stare de depresie. Răspunsul a fost unul șocant... ”nu mă rog pentru că nu porți batic. ”
Deși a trecut mult timp de atunci nu pot uita această întâlnire. Trebuie să lămuresc un lucru... nu am purtat și nu port batic iar rugăciunea era pentru altcineva, din acest motiv nu înțelegeam răspunsul. Poate trebuia să arăt într-un anume fel pentru a mă adresa unui proroc modern.
Cam de atunci am început să studiez și să caut în Biblie despre profeții și profeți. Exemplele din lumea reală cu care eu am avut a face nu au fost cele mai bune și nici profeții moderni pe care i-am întâlnit.
Oare mai sunt astăzi profeți autentici?

Un comentariu :

  1. Profeti autentici nu ii vei gasi in bisericile moderne, ei nu se simt bine acolo, ei sunt exclusi din sistem , ei sunt cu si langa Dumnezeu. Biblia este prufunda cu mult adevar, depinde cat esti dispus sa primesti si sa intelegi adevarul, astazi multi bajbaie prin scriptura, strica frumusetia mesajului cere-l transmite noua generatiilor.

    RăspundețiȘtergere