Prietenia

Despre prieteni, prietenie s-au scris multe pagini. Fiecare avem propria teorie sau experiență despre ce înseamnă prietenia. Ne dorim prieteni cu care să petrecem timp, să discutăm, să avem încredere că sfaturile lor sunt sincere și aplicabile în situațiile cu care ne confruntăm.
Dar noi... noi ce fel de prieteni suntem pentru ceilalți?
Dumnezeu ne-a pus împreună pe acest pământ doar pentru o vreme... mai avem noi timp de prietenie sinceră?

Un mesaj  primit astăzi de la o prietenă, m-a făcut să mă gândesc serios la ce înseamnă prietenia.
Cu mult timp în urmă, prietena mea a plecat cu familia în străinătate și am pierdut legătura. Familia prietenei mele a trecut printr-o perioadă dificilă și nu am mai știut nimic despre ea. Zilele trecute ne-am regăsit... iar prima întrebare a fost despre un vis pe care îl aveam atunci... demult... când eram prietene...
Eu, încetasem să mai cred că se poate îndeplini... am tot ciuntit din el... am renunțat... iar am încercat să-i dau aripi... iar am renunțat... iar într-un final am încetat să mai cred în el...

Când prietena mea m-a intrebat... sufletul meu a renăscut... mi-am dat seama ce mult înseamnă un prieten căruia îi pasă cu adevărat... chiar dacă timpul, distanța, greutățile ne despart, prietenia sinceră rămâne în inimă... în gând... simte... îi pasă...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu