Este bine de știut!

Ioan 15;2 Pe orice mlădiţă care este în Mine, şi n-aduce rod, El o taie; şi pe orice mlădiţă care aduce rod, o curăţă, ca să aducă şi mai mult rod. 
Am citit de multe ori acest verset, l-am auzit, dar astăzi a avut un ecou extraordinar pentru mine.Ce cuvinte teribile!
Aici Domnul Isus vorbește despre ”mlădițe” care sunt în El, dar nu aduc rod. Este posibil așa ceva? Este posibil să fi în El și totuși să nu aduci rod?
Este posibil să ai viață din El și totuși să nu aduci rod?
Am rămas să meditez la acest verset... nu vreau să spun prea multe... nu vreau să arăt cu degetul înspre alții... mulțumesc Domnului căci mi-a rânduit această zi în care să pot citi acest verset și să-l înțeleg. Tot ce doresc  de acum înainte e să privesc înspre viața mea, să văd dacă aduc rod...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu