Odihnă

În ultima vreme m-am simțit ca un ulcior gol, un ulcior din care toți beau apă, dar uită mereu să-l ducă la izvor.
Ultima perioadă de timp a fost copleșitoare pentru mine. Atât de multe evenimente solicitante m-au consumat încât la un moment m-am prăbușit. Dar Cel ce veghează asupra sufletului meu, a fost acolo când eu mă prăbușeam iar Brațul Lui puternic m-a sprijinit.
Când m-a privit în ochi am văzut cum purta durerea mea în ochii Lui. Atunci am înțeles că niciodată nu mă părăsise iar viața mea a fost și este în Mâna Lui, durerea mea a fost și este în inima Lui.

Un comentariu :

  1. -dacă nu ar fi băut alții din ulciorul vieții tale Domnul nu ar mai putea turna din nou așadar ,mulțumește Lui pentru iubirea Lui.
    -fericită vei fi prin slujire si preafercită vei fi în închinare si adorare în intimitatea trăirii tale cu Domnul/Maranata!

    RăspundețiȘtergere