Superficialitate


 imagine deviantart

Citind astăzi din cartea Ieremia capitolul 6, mi-a atras atenția versetul 14 ”Leagă în chip uşuratic rana fiicei poporului Meu, zicând: „Pace! Pace!” Şi totuşi nu este pace! ”
Uitându-mă în jurul meu, văd multă superficialitate chiar în poporul Domnului. Oamenii se ascund în spatele unor cuvinte reci.Cuvinte învățate, repetate, golite de sentimente și conținut.
Ne lăudăm că suntem creștini, dar ne lipsește mila, bunătatea, iubirea pentru aproapele nostru.
Cât de mult ne asemănăm cu cei din vremea lui Ieremia! Superficialitate, falsitate, răutate, minciună.
Câtă asemănare este între lăcomia din vremea lui Ieremia și creștinii din zilele noastre aflăm în versetul 13 ”Căci de la cel mai mic până la cel mai mare, toţi sunt lacomi de câştig; de la proroc până la preot, toţi înşală.”
Când citesc acest capitol din cartea Ieremia, despre superficialitate, falsitate, egoism, lăcomie, am impresia că citesc ziarul de astăzi.
Cunoscând toate aceste lucruri, ar trebui să ne gândim serios la trăirea noastră, pentru că Dumnezeu nu se lasă batjocorit.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu