Superficialitate

Citind cartea Proverbele la capitolul 10 mi-a atras atentia un verset.
Proverbele 10:29 Calea Domnului este un zid de apărare pentru cel nevinovat, dar este o topenie pentru cei ce fac răul.
Când am citit cuvântul "topenie" am fost surprinsă... nu ştiam acest cuvânt.... nu-l mai auzisem...
Biblia din care citesc am primit-o în dar cu mulţi ani în urmă, este plină de insemnări, am tot felul de cartonaşe, semne de carte, chiar şi câteva flori presate. Dacă într-o zi s-ar întâmpla să o pierd, să o uit undeva mi-ar fi greu să o înlocuiesc.
De ce am vrut să vorbesc despre acest verset? Despre acest cuvânt? Pentru că, deşi am citit Biblia, am ascultat predici, nu ştiam acest cuvânt. Nu pot spune, că pe viitor am să folosesc acest cuvânt în conversațiile mele, spun doar că ar fi trebuit să-l cunosc.
Acest cuvânt există în Biblia mea dar se pare că în trecut am citit cu superficialitate. Din cartea Proverbele, se citeşte deseori chiar şi în biserică, cum de nu am auzit acest cuvânt? Să nu fi fost atentă?
Nu ştiu dacă voi cunoaşteţi acest verset, acest cuvânt, dar pentru mine este un avertisment serios... Biblia trebuie citită cu atenţie...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu