Prietenia

Prietenia și dragostea sunt cel mai frumos dar a lui Dumnezeu pentru noi. Ele nu pot fi despărțite pentru că sunt parte a unui întreg ”Ioan 15:13 Nu este mai mare dragoste decât să-şi dea cineva viaţa pentru prietenii săi.”
Structurile sociale au îmbrăcat diferite forme de-a lungul timpului, omul este pus în fața multor decizii în ce privește locul unde să locuiască, alegerea carierei, alegerea prietenilor. Omul este smuls din mediu sigur al familiei și aruncat în locuri necunoscute unde se confruntă cu decizii sau alegeri care nu-i sunt întotdeauna favorabile. Ideea de prietenie sau prieten a avut mult de suferit.
În Biblie găsim numeroase exemple de prieteni și prietenii. Exemplele cele mai des amintite sunt despre David și Ionatan, Iov și prietenii săi sau despre Rut și Naomi.
Nu este greu să găsești prieteni, greu este să-i păstrezi și să fi la rândul tău prieten adevărat. Dacă am lăsa la o parte ambițiile mărunte, egoismul și mândria și am învăța să iubim dezinteresat și sincer am avea prieteni adevărați și am deveni prieteni de nădejde.
Pentru mine prieten înseamnă a fi sincer, loial, devotat, intuitiv, dar mai include și acceptarea reciprocă, sensibilitate și întelegere a realităților imediate.

În zilele care urmează am să postez diferite gânduri despre prietenie, dragoste. Am să încerc să fiu cât mai conectată la realitatea pe care o trăim, nu vreau să spiritualizez exagerat ci să rămân conectată în realitate.
Sper să fie cu folos, să învățăm unii de la alții, să creștem împreună în dragoste și acceptare pentru a deveni prieteni adevărați pentru cei care caută prietenia noastră.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu