Îngerul Domnului


Am rămas surprinsă când o persoană în vârstă, cu o credință puternică m-a binecuvântat și mi-a spus; Dumnezeu să audă glasul tău iar Îngerul Domnului să te strige pe nume, să te îmbărbăteze cu Cuvinte din partea lui Dumnezeu.
Am căutat în Biblie să găsesc ceva despre îngeri, despre Îngerul Domnului. Am rămas uimită când am descoperit că în vechime Îngerul Domnului le vorbea oamenilor în diferite momente din viața lor, că era trimis de Dumnezeu să le vorbească, să-i avertizeze, să-i încurajeze. Am găsit despre Agar, Avraam, Moise și mulți alții pe care  Îngerul Domnului i-a întâlnit,  le-a vorbit,  i-a călăuzit și izbăvit.

Îngerii erau trimiși de către Dumnezeu să îndeplinească diferite misiuni (exemplu cu Lot).
Alt exemplu îl găsim în ”Numeri 20:16 Am strigat către Domnul, şi El ne-a auzit glasul. A trimis un Înger şi ne-a scos din Egipt.”

În cuvinte simple am înțeles acest verset așa... Când nu mai știm ce să facem, suntem împresurați din toate părțile, să strigăm către Domnul pentru că El aude glasul nostru și ne vine în ajutor. Domnul trimite un Înger să ne scoată din situațiile grele din viața noastră. Nu suntem singuri, Dumnezeu nu se simte copleșit, El are pe cine trimite la timpul potrivit să ne salveze.

Dumnezeu se folosește de îngeri pentru a împlini voia Sa iar locul îngerilor este bine stabilit.

Îmi place modestia îngerilor trimiși de Dumnezeu, puterea și ascultarea.
Judecatorii 13:17-18 Şi Manoah a zis Îngerului Domnului: „Care-Ţi este numele, ca să-Ţi aducem slavă, când se va împlini cuvântul Tău?”  Îngerul Domnului i-a răspuns: „Pentru ce Îmi ceri Numele? El este Minunat.” 

Un verset preferat pe care-l foloseam des l-am descoperit și înțeles abia după ce am căutat să înțeleg activitatea îngerilor lui Dumnezeu. Îl văd într-o lumină nouă.
Judecatorii 6:12 Îngerul Domnului i S-a arătat şi i-a zis: „Domnul este cu tine, viteazule!”


Ce minunat Dumnezeu, am!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu