Lucruri care-mi lipsesc...

Cu siguranță nu despre așa ceva ar trebui să scriu astăzi... dar acest gând m-a însoțit pe tot parcursul acestei sărbători... ”ce îmi lipsește? ”
Dacă ar fi să deschid o listă în care să trec sincer toate lucrurile care-mi lipsesc cred că și eu voi rămâne surprinsă... pe blog am să notez doar câteva... cele mai importante...

Anul acesta am râs puțin... îmi lipsește veselia...
Anul acesta nu am purtat haine colorate, am fost în doliu... îmi lipsește culoarea...
Anul acesta nu am petrecut mult timp cu prietenele mele... îmi lipsește bucuria reîntâlnirii cu cineva drag...
Anul acesta nu am privit cerul în nopțile cu stele... îmi lipsește curajul de a visa...
Anul acesta nu am reușit să iert încă, trădarea unui prieten drag... îmi lipsește balsamul vindecării din viața mea...
Anul acesta nu am avut puterea să culeg suficient optimism pentru cauze pierdute... îmi lipsește speranța pentru un mâine mai bun...
Anul acesta nu am reușit să păstrez în palma mea un lucru prețios... îmi lipsește statornicia din viața mea...

Mă opresc aici... chiar dacă astăzi simt că-mi lipsesc multe lucruri, chiar dacă astăzi sunt tristă... știu că Domnul meu este în controlul vieții mele...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu