Prietenia Domnului

În Sfânta Scriptură găsim învățătură în ce privește fiecare aspect al vieții noastre.
Am să încep cu prietenia pentru că este unul dintre subiectele preferate.

Psalmii 25:14
 Prietenia Domnului este pentru cei ce se tem de El, şi legământul făcut cu El le dă învăţătură. 

Încep cu aceste text despre prietenie pentru că de aici începe totul și anume de la prietenia cu Dumnezeu. Nu poți deveni un bun prieten dacă nu ești mai întâi prieten cu Dumnezeu.
Prietenia cu Dumnezeu începe în momentul în care ne trezim la viață și conștientizăm că în agitația, confuzia din viața noastră este nevoie de liniște și un prieten de nădejde.
Prietenia cu Dumnezeu începe în momentul în care mintea noastră este reînnoită și realizăm că Dumnezeu nu este un ”bătrân care ne pedepsește” sau ne dorește răul. Dumnezeu urăște păcatul din viața noastră dar pe noi ne iubește și dorește să avem o relație de prietenie și încredere.
Pentru a menține această prietenie cu Dumnezeu, trebuie să ne rugăm, să vorbim cu El despre toate problemele noastre, să cerem călăuzire, înțelepciune să recunoaștem momentul oportun pentru a lua decizii sau a face lucruri care contează pentru viața noastră.
Prietenia cu Dumnezeu are loc în liniște, in mintea și inima noastră. Teoretic, oricine îți poate spune că trebuie să fi prieten cu Dumnezeu, trebuie și e spre folosul tău să ai încredere în El, dar practic prea puțini sunt cei care pot să-ți spună și cum să faci toate astea.

Am avut nevoie de timp îndelungat să dezvolt o prietenie cu Dumnezeu... am trecut prin etape dureroase, prin revoltă, întrebări și multe... tăceri. Privind în urmă îmi dau seama că Dumnezeu pregătea drumul înspre inima mea. Astăzi pot spune cu seninătate că prietenia mea cu Dumnezeu este... o completare perfectă de care ființa mea avea nevoie pentru ca mintea, inima și viața mea să poată fi ”ascunse în El”.
Când vorbesc despre trecut nu mă raportez ca și cum ar fi fost o tragedie, un eșec, ci vorbesc despre lecții pe care le-am învățat pentru a fi o persoană înțeleaptă. Fără prietenia Domnului astăzi eram o ruină. Mulțumesc Domnului pentru că mi-a vindecat viața, m-a învățat lecții prețioase, m-a șlefuit și m-a păstrat în inima Lui.




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu