Iartă-mă!

Te caut Părinte, printre mii și mii de cuvinte nerostite. Iartă-mă că m-am risipit printre vorbe fără sens. Iartă-mă că am căutat folosul meu și nu am plecat urechea la plânsul celui în suferință. Iartă-mă că m-am depărtat tot mai mult de calea pe care Tu ai croit-o pentru pașii mei. Iartă-mă că Te căutam în locuri și printre cuvinte în care Tu, nu te aflai niciodată. Iartă-mă pentru că Tu-mi cunoști inima și viața. Iartă-mă pentru că bunătatea Ta este fără margini, iar numai în brațele Tale cele veșnice găsesc scăpare.
Suflă peste mine un duh de viață ca să mă înviorez iarăși. Dă-mi apă și pâine, asemeni lui Ilie, ca să-mi întăresc puterea și să te pot sluji.
Întărește-mi pașii pe căile plăcute Ție, dă-mi înțelepciune și pricepere ca să păzesc Legea Ta din toată inima mea!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu