Cântările Bibliei

Cântările de pe paginile Sfintei Scripturi sunt pentru mine o sursă de inspirație.
Una dintre preferatele mele se găsește în Exodul capitolul 15 și este o cântare de laudă a lui Moise. Îmi plac aceste cântări  pentru că ele conțin experiențe reale cu Dumnezeu. ” Domnul este tăria mea şi temeiul cântărilor mele de laudă: El m-a scăpat. El este Dumnezeul meu: pe El Îl voi lăuda; El este Dumnezeul tatălui meu: pe El Îl voi preamări.”
Nimic artificial nu are loc în aceste cântări. Cei care le cântă își exprimă recunoștința, uimirea, mulțumirea. ”Cine este ca Tine între dumnezei, Doamne? Cine este ca Tine minunat în sfinţenie, bogat în fapte de laudă, şi făcător de minuni?”
Cuvintele exprimă ceva ce au experimentat, au trăit. Ceva din minunile la care au fost martori și le-au schimbat viața.
”Prin îndurarea Ta, Tu ai călăuzit şi ai izbăvit pe poporul acesta; iar prin puterea Ta îl îndrepţi spre locaşul sfinţeniei Tale.”
Astfel de cântări ar trebui să cântăm și noi. Astfel de cuvinte ar trebui să folosim atunci când vorbim despre Dumnezeu. Să punem în cuvinte simple experiențe reale cu Dumnezeu. Să cântăm despre măreția lui Dumnezeu, despre ce a făcut și face în viețile noastre. Astfel de cântări ajung la inima lui Dumnezeu.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu