Binecuvântarea


Pasajul preferat se află în cartea Rut .
Rut 4:11 Tot poporul care era la poartă şi bătrânii au zis: „Suntem martori! Domnul să facă pe femeia care intră în casa ta ca Rahela şi ca Lea, care amândouă au zidit casa lui Israel! Arată-ţi puterea în Efrata şi fă-ţi un nume în Betleem!

Biblia ne învață să rostim binecuvântare peste viața altor persoane. Un privilegiu deosebit de care am uitat sau ne este rușine pentru că societatea în care trăim nu încurajează trăirea creștină.
Am ales să scriu despre acest subiect pentru că am fost în situația în care cineva m-a binecuvântat iar cei care au auzit cuvintele binecuvântării au rămas surprinși și au reacționat în moduri ciudate.
Recunosc... pe moment am fost surprinsă de ”Domnul Isus să-ți răsplătească cu viață veșnică pentru că...” nu eram obișnuită în public să mi se spună astfel de cuvinte.
Am învățat din această întâmplare că trebuie să citesc mai mult Biblia, să caut să pun în practică tot ce Dumnezeu ne învață.

Am încercat să scriu câteva binecuvântări potrivite pentru diferite situații dar a fost destul de greu pentru că nu am practicat, nu am cultivat acest obicei.

Încercările mele...
 Puterea vindecătoare a Mântuitorului să se reverse peste viața ta, iar toate căile vieții tale să fie pline de lumină, viața ta să fie vindecată, să-ți dea harul de a te închina cu o inimă plină de mulțumire înaintea lui Dumnezeu.

Dumnezeu să te binecuvânteze cu ochi care văd, urechi care aud, o inimă curată, pentru a te bucura de binecuvântările nespus de mari ale lui Dumnezeu pe care le are pentru tine.

Cam atât am reușit să scriu... fără să stau pe gânduri, fără încercări poetice sau cuvinte complicate... a fost un test pentru mine... poate voi reușiți mai bine... merită încercat.

Mă întorc la Biblie și las câteva binecuvântări pentru voi... sunt minunate!!!!

Numeri 6:24 «Domnul să te binecuvânteze şi să te păzească!

Deuteronomul 1:11 Domnul, Dumnezeul părinţilor voştri, să vă mărească de o mie de ori pe atât şi să vă binecuvânteze, după cum a făgăduit!

Deuteronomul 2:7 ... Dumnezeul tău, este cu tine şi n-ai dus lipsă de nimic.

Deuteronomul 14:29 ...Domnul Dumnezeul tău să te binecuvânteze în toate lucrările pe care le vei face cu mâinile tale.

Deuteronomul 28:3 Vei fi binecuvântat în cetate şi vei fi binecuvântat la câmp.

Deuteronomul 28:6 Vei fi binecuvântat la venirea ta şi vei fi binecuvântat la plecarea ta.

Rut 2:4 ... „Domnul să fie cu voi!” Ei i-au răspuns: „Domnul să te binecuvânteze!”

Rut 2:19 ... Binecuvântat să fie cel ce s-a îngrijit de tine!

Rut 3:10 Şi el a zis: „Fii binecuvântată de Domnul, fiică!

1 Samuel 25:33 Binecuvântată să fie judecata ta şi binecuvântată să fii tu.

1 Samuel 25:39 ... Binecuvântat să fie Domnul că mi-a apărat pricina.

2 Samuel 22:47 Trăiască Domnul şi binecuvântată să fie Stânca mea!

1 Cronici 17:27 Binecuvântează dar casa robului Tău, ca să rămână pe vecie înaintea Ta! Căci ce binecuvântezi Tu, Doamne, este binecuvântat pentru veşnicie!”

Psalmii 89:52 Binecuvântat să fie Domnul în veci! Amin! Amin!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu