Gândul zilei

Romani 8:32 El, care n-a cruţat nici chiar pe Fiul Său, ci L-a dat pentru noi toţi, cum nu ne va da fără plată, împreună cu El, toate lucrurile?
Acest verset se numără printre cele mai puternice vesete din Biblie. Când ajung la acest verset, nu pot merge mai departe fără să mă gândesc cum e posibil așa ceva? Cum e posibil să mă iubească cineva atât de mult?
Cum e posibil ca Dumnezeu să reverse o iubire nemăsurată peste o ființă atât de fragilă ca și mine?
Cum a fost posibil ca Isus să accepte să moară pentru mine ca prin sângele Lui să mi se șteargă vina păcatului meu?
Dacă ai avut momente de îndoială, dacă lucrurile nu mers cum ar fi trebuit în viața ta, citește acest verset și meditează la el.
Dacă Dumnezeu, a dat pe Fiul Său, cu atât mai mult poate să-ți restaureze viața și să-ți dea bucurie și pace.
Dumnezeu a început o lucrare cu tine, o schimbare în viața ta, crede că El poate să ducă la bun sfârșit totul și nu te va părăsi niciodată.

Un comentariu :

  1. Acest mesaj înălțătoare!

    De multe ori mă întreb: "Cum poate cineva să moară pentru mine, cineva atât de scîrboase un păcătos?"
    Este crucea-am găsi de relief de la durerea mea și confort la alfições mei.
    Este de acolo, pe tron ​​mare și înalt care vine la vindecarea mea să fie neglijabil.
    Dumnezeu continua utilizarea tine!
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere