Rugăciune

”1 Samuel 1:10 Şi Ana se ruga Domnului cu sufletul amărât şi plângea.” De fiecare dată când citesc povestea Anei și ajung la acest verset mă opresc din citit pentru a medita și a înțelege cum Dumnezeu face lucrurile să se întâmple atunci când suntem deschiși și sinceri.
 Ana suferea cumplit iar rugăciunea ei venea din adâncul sufletului, nu era o rugăciune formală, de fațadă sau să impresioneze. Ana se ruga specific pentru durerea din viața ei. Din viața ei lipsea ceva. Ana îi cere Domnului un copil și spune Domnului în rugăciune exact ce dorește. Dumnezeu îi ascultă rugăciunea inimii si îi oferă un fiu, care va deveni un om important și o personalitate proeminentă pe paginile Bibliei și anume pe Samuel.
 În viața Anei era tristețe dar Ana nu se lasă învinsă, știe căci Dumnezeu ascultă rugăciunea sinceră și răspunde.
 Ceva din suferința Anei mă face să mă gândesc la viața mea, la suferința mea. Am avut momente în viață când sufletul îmi era amărât, plângeam și mă rugam Domnului dar nu reușeam totdeauna să-mi deschid inima cu sinceritate. Uneori îmi era teamă să cer lucruri specifice, deși știam că-n viața mea este tristețe, deznădejde, nu reușeam să aduc totul la suprafață prin rugăciune sinceră. Am avut nevoie de mult timp până să învăț să las toate poverile, tristețile în mâna Domnului și să-L las pe El să lucreze și să se glorifice prin răspunsul dat rugăciunilor mele.
Dacă simți căci din viața ta lipsește ceva, nu amâna... du-te înaintea Domnului în rugăciune sinceră, învață să-ți deschizi inima și lasă-L pe Domnul să lucreze.
Dacă nu ai experimentat până acum rugăciunea sinceră, cea care vine din adâncul inimii astăzi este timpul potrivit... Iacov 5;16 ne spune atât de clar... Mare putere are rugăciunea fierbinte a celui neprihănit.”

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu