Alegeri

Citind astăzi în cartea Geneza capitolul 13, mi-a atras atenția pasajul unde se vorbește despre alegerea lui Lot. În versetul 10 Lot şi-a ridicat ochii şi a văzut că toată câmpia Iordanului era bine udată în întregime. Înainte de a nimici Domnul Sodoma şi Gomora, până la Ţoar, era ca o grădină a Domnului, ca ţara Egiptului.”
M-a pus pe gânduri alegerea lui. În loc să privească înspre cer într-un moment decisiv pentru viața lui, Lot alege să privească câmpia. Ochii lui se opresc peste bogăția câmpiei, uitând că Domnul este cel care dă belșug.
Meditând la ce am citit astăzi m-am gândit și la mine. De câte ori nu am privit înspre bogățiile lumii acesteia, înspre bunăstarea promisă de oameni și am sfârșit prin a fi dezamăgită!
De câte ori am uitat să privesc înspre cer înainte de a alege în probleme importante din viața, am ajuns să plâng amarnic.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu